You are currently viewing تشکر از اعتماد مردم

تشکر از اعتماد مردم

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و ادب محضر اهالی شریف و انقلابی استان تهران

✔️ مردم‌سالاری دینی هدیه اسلام عزیز به ملت شریف ایران است و همه دغدغه رهبران انقلاب، جریان یافتن خواست عمومی در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، امنیتی و… و ورود همه ملت شریف ایران در حرکت عمومی به سمت تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور است.
✔️ بخش بزرگی از ملت شریف ایران با وجود همه موانع داخلی و خارجی، شناختی و اقتصادی و بعضاً بی‌تدبیری ها، در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند و بزرگترین جنگ ترکیبی دشمنان و مزدورانش برای رقم خوردن مشارکت بسیار پایین را ناکام گذاشتند.
✔️ اعتماد شما اهالی شریف و جلودار استان تهران به این حقیر کمترین، مسئولیت سنگینی را بر دوش بنده گذاشته است که جز با عنایت پروردگار مهربان و نگاه پرمحبت امام زمان علیه السلام و دعای رهبر معظم انقلاب و شما عزیزان امکان انجام آن میسر نخواهد بود. دست همه شما را می‌بوسم.
✔️ از همه علما، حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارگران و کارمندان، اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی و دیگر اقشار محترم، مردان و زنان و بویژه جوانان برای حضور در عرصه مشارکت سیاسی کمال سپاس را دارم. همچنین دست و بازوی همه نیروهای امنیتی و نظامی و خدماتی و همچنین مسئولان اجرایی و نظارتی مرتبط با برگزاری انتخابات را می‌بوسم.
✔️ استان پهناور تهران با جمعیتی به اندازه برخی از کشورهای جهان، مسائل مختلفی را دارد که هم‌اکنون مجموعه‌های حاکمیتی و فعالان مردمی، در تلاش برای حل آن مسائل و تحقق چشم‌اندازی در خور امّ القرای اسلام هستند. امید است ظرفیت سترگ منتخبان خبرگان این استان نیز بتواند به کمک بیاید و حقیر آمادگی خود را برای خدمتگزاری و سربازی در این زمینه اعلام می‌کنم.

✔️ با درود به روان پاک حضرت امام خمینی ره و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و اهدای ادب و تواضع به محضر جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های معظم ایشان، از درگاه خداوند متعال می‌خواهم طول عمر همراه با عزت و سلامتی به رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه‌العالی) تا ظهور ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) عنایت فرماید و با نابودی اسرائیل جنایتکار، نماز شکر در قدس شریف اقامه گردد.
✔️ در این ایام مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان، دچار مشکلات ناشی از سیل هستند. سزاوار است هم‌استانی‌های مهربان و بامحبت، همچون گذشته پیشتاز در عرصه مواسات به این عزیزان باشند.

ارادتمندم
سعید صلح میرزائی
منتخب دوره ششم مجلس خبرگان رهبری استان تهران

https://farsnews.ir/solhmirzaei/1709621150390730087

دیدگاهتان را بنویسید