You are currently viewing همه دانش‌آموزان باید به رسانه‌ای برای پیشرفت‌های کشور تبدیل شوند

همه دانش‌آموزان باید به رسانه‌ای برای پیشرفت‌های کشور تبدیل شوند

حجت الاسلام سعید صلح میرزایی، در گفت‌وگو با پانا در رابطه با عملکرد خبرنگار دانش‌آموزان بیان کرد:«راهبر اساسی که خبرگزاری پانا برای خود انتخاب کرده را من به عنوان راهبرد اَبابیل نام‌گذاری می‌کنم. زمانی که سپاه بزرگ فیل به سمت مکه آمد راهبرد حضرت حق برای نابودی آن سپاه بزرگ این نبود که یک سنگ بزرگ از آسمان نازل کند بلکه خرد سنگ‌ها را بر آنان نازل کرد. به تعبیر خبری می‌توان گفت خرده روایت‌ها در پانا بیان شده است.»

گردآورنده کتاب فلسطین و جهاد تبیین رهبری در ادامه با اشاره به جنگ شناختی علیه ایران و تاثیر خرده روایت‌های پیشرفت توسط خبرنگار دانش‌آموزان افزود:«در حال حاضر یک جنگ شناختی علیه ایران شروع شده است و این جنگ شناختی به سمت هدف گیری ذهن مردم به ویژه بر علیه افکار نوجوانان و جوانان سوگیری پیدا کرده است و این مسئله واقعیت را معکوس جلوه می‌کند. خرده روایت‌های خبرنگار دانش‌آموزان از فضای کشور زمانی که تجمیع شود همچون ابابیل شده و قدرت مقابله با این جنگ را پیدا می‌کند.»

وی با تاکید بر حضور فعال نوجوان و جوانان در حوز رسانه و خبر گفت: «روایتی که می‌فرماید «ید الله مع الجماعه» در تجمیع خبرهای خبرنگار دانش‌آموزان صدق می‌کند. جمعیت دانش‌آموزان دختر و پسر از سراسر کشور در زمینه خبر و رسانه فعال هستند و حتی دیده شده کانال‌های خبر چند ده هزار نفری توسط یک نوجوان اداره می‌شود. آن نوجوان اخبار را تولید و منتشرکرده و رسانه‌ای برای دیگر افراد می‌شود.»

صلح میرزایی تربیت خبرنگار دانش‌آموزان را مقدس بر شمرد و اظهار کرد: «فعالیت خبرگزاری پانا برای تربیت نسل جوان آینده ساز، مقدس است و نیاز به ادامه این فعالیت پرشور وجود دارد. همه دانش‌آموزان باید به رسانه‌ای برای پیشرفت‌های کشور تبدیل شوند و یک اردوی راهیان پیشرفت مجازی راه اندازی کنید که البته در پانا این اقدام در حال حاضر راه اندازی شده است.»

https://www.pana.ir/fa/tiny/news-1461252

دیدگاهتان را بنویسید