You are currently viewing سخنرانی در جمع فعالین بجنورد

سخنرانی در جمع فعالین بجنورد

برای هر اقدامی باید مردم به میدان بیاییند و راهبرد اسلام برای ایجاد حرکت مردمی تبیین است

طبق فرمایشان حضرت امام و حضرت آقا اهدف انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای قیام حضرت مهدی عجل‌الله‌فرجه‌الشریف است. ما برای رسیدن به تمدن اسلامی باید مراحلی را طی کنیم و در حال حاضر در مرحله سوم که اسلامی شدن دولت و اجزای حکومت است، قرار داریم.

با شکل‌گیری تمدن اسلامی الگوی جدیدی برای اداره جامعه در جهان به وجود می‌آید که نتیجه عمل به اسلام است و در این صورت بشر هوشیار خواهد شد که وجود امام زمان میتواند یک حکومت عادلانه و بی‌نشیر را ایجاد کنند.

در تفکر حضرت امام و حضرت آقا مردم بسیار اهمیت دارند و به همین دلیل روش ایشان همواره تبیین و روشنگری برای مردم و آگاه‌سازی ایشان بوده است. حتی قبل از انقلاب رویکرد حضرت امام جهاد تبیینی بوده است.

برای اینکه اقدامی صورت بگیرد باید مردم به میدان بیایند و راه اینکه مردم به میدان بیایند استفاده از ظرفیت جوانان مؤمن انقلابی در سرتاسر کشور است.

تولید محتوا در جبهه انقلاب آغاز شده است. استفاده از بیانات حضرت امام و حضرت آقا و سرعت عمل در استفاده از حوادث روز یکی از ویژگی‌های خوب این جبهه است.

جهاد تبیین هزینه دارد چون جهاد است. در این جهاد دشمن موانع زیادی ایجاد میکند. از جمله‌ی این موانع تهدید دشمنان، موانع مالی و مزاحمتهای فراوان است.

فعالیت در فضای مجازی خوب است اما در هر صورت فضای مجازی زمین بازی دشمن است؛ بنابراین باید علاوه بر فضای مجازی در فضای حقیقی و حضوری نیز فعالیت که مزیت رقابتی ما نسبت به دشمن همین فضای حقیقی است.

دیدگاهتان را بنویسید