You are currently viewing اعضای خبرگان گوش شنوای مردم باشند

اعضای خبرگان گوش شنوای مردم باشند

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: مردم نیاز به شنیده شدن دارند، پس چه بهتر که اعضای خبرگان رهبری گوش شنوای مردم باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی در سومین گردهمایی طلاب و روحانیت با موضوع «نقش طلاب و روحانیت در افزایش مشارکت مردمی» که توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، گفت: روحانیت لبه اتصال مردم با انقلاب هستند و بار دفاع از نظام اسلامی و خط امام و جهاد تبیین بر دوش این عزیزان است.

وی ادامه داد: مردم سالاری دینی بدان معناست که کار به دست مردم و حل مشکلات شهرها و مناطق و محلات بر عهده آنها بوده و دست دولت و شبه دولتی‌ها به حداقل تنزل پیدا کند لذا نقش مسجد و ائمه جماعات اهمیت دارد.

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی در قم گفت: گفته می شود مشکلات ناشی از تحریم ها است، البته که آقا فرمود حتما ناکارآمدی ها و بی تدبیری هایی بوده است لذا نقش مردم برای پیدا کردن نمایندگانی که بتوانند این موارد را علاج کنند، مهم است.

وی با اشاره به اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند خبرگان رهبری در مسائل بین المللی و ملی بیانیه بدهند و بین مردم و دانشجویان و طلاب و جوانان حضور پیدا کنند؛ مردم نیاز به شنیده شدن دارند و چه بهتر که اعضای خبرگان گوش شنوای مردم باشند.

وی در پایان گفت: جمعه ۱۱ اسفند روز مهمی است که می تواند باعث خشم دشمنان خدا می شود.

مشاهده مطلب در ایسنا:
https://www.isna.ir/news/1402120704317

دیدگاهتان را بنویسید